H τοποθέτηση του Δημήτρη Γάκη για την αντιπαράθεση Ταξιτζήδων - Yber

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΑΞΙΤΖΙΔΩΝ – UBER

- Δεν πάει πολύς καιρός, ούτε χρόνος, από τότε που αποκαλύφθηκε το παγκόσμιο σκάνδαλο για την UBER και οι μέθοδοι που χρησιμοποιούσε σε όλον τον κόσμο η συγκεκριμένη εταιρεία, προκειμένου να ενισχύσει τα συμφέροντά της. Mέθοδοι που περιλάμβαναν προνομιακές μυστικές σχέσεις με ισχυρούς πολιτικούς και δωροδοκίες τους, καμπάνιες εκατομμυρίων ευρώ, παρασκηνιακές κινήσεις για παραβίαση νόμων ή επιβολή άλλων με τροπολογίες που προωθούσε η ίδια η εταιρεία μέσω βουλευτών, αλλά και φοροαποφυγή.

Ουσιαστικά αποκαλύφθηκε ότι πολλές χώρες «λεηλατήθηκαν» από τους ίδιους τους υπουργούς τους, οι οποίοι ενεργούσαν ως λομπίστες για λογαριασμό της πολυεθνικής, με σκοπό να απορυθμιστεί στο διηνεκές η εργατική νομοθεσία, ενάντια σε όλους τους κανόνες, ενάντια σε όλα τα κοινωνικά κεκτημένα και ενάντια στα δικαιώματα των εργαζομένων και φυσικά με σκοπό να επιτευχθεί αλλαγή του θεσμικού πλαισίου, για να επιβληθεί η UBER εναντίον των αυτοκινητιστών.

Και στην Ελλάδα, όταν η Νέα Δημοκρατία ήταν αξιωματική αντιπολίτευση της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, μαζί με πολλά συστημικά ΜΜΕ, είχαν από κοινού αναλάβει εργολαβικά την υπεράσπιση της UBER και τηn στήριξαν δημόσια, πολεμώντας λυσσαλέα τον Ν. 4530/18 του ΣΥΡΙΖΑ, που έθετε κανόνες, θέσπιζε ελέγχους και νομοθετούσε ρυθμίσεις που τερμάτιζαν το καθεστώς αδιαφάνειας και φοροδιαφυγής στον χώρο των μεταφορών μέσω πλατφορμών. Υπενθυμίζω μάλιστα σε όσους έχουν κοντή μνήμη, ότι οι ρυθμίσεις αυτές νομοθετήθηκαν, παρά τις τρομερές πιέσεις που δέχθηκε η κυβέρνησή μας και από το εσωτερικό και από το εξωτερικό για να κάνει πίσω και είχαν σαν αποτέλεσμα να αναστείλει η UBER τη δραστηριότητά της στη χώρα μας.

Από το 2019 όμως, που έγινε κυβέρνηση η ΝΔ, συνέχισε την στήριξή της και στην UBER και σε άλλες πλατφόρμες διαμεσολάβησης, ακυρώνοντας στην πράξη, εδώ και τέσσερα χρόνια, ότι νομοθέτησε ο ΣΥΡΙΖΑ. Όχι όμως μόνο αυτό: η ΝΔ, όπως είναι πλέον γνωστό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, «διαμεσολάβησε» μέσω του ίδιου του Πρωθυπουργού, ώστε να παραδοθεί τμήμα του συνδικαλιστικού κινήματος των ΤΑΞΙ σε αρεστούς της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Η επανεμφάνιση λοιπόν της UBER και όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό και στη Ρόδο και αλλού, έχουν ονοματεπώνυμο: Κυβέρνηση Μητσοτάκη και Νέα Δημοκρατία. Τους ακούατε να μιλάνε; Ποιούν τη νήσσα.

Είναι λοιπόν ευνόητο και κατανοητό γιατί από την πρώτη στιγμή και εγώ και το κόμμα μου σταθήκαμε αλληλέγγυοι στο πλευρό των ταξιτζήδων και στη Ρόδο και στην Αθήνα και στην Κέρκυρα και αλλού. Και θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα τους, μέχρι το τέλος. Οι εκλογές της 21ης Μαΐου είναι η μεγάλη ευκαιρία για να επανέλθει η Δικαιοσύνη παντού και φυσικά αυτό θα το κρίνουν οι ίδιοι οι πολίτες.

 

Υ.Γ. Στις αποκαλύψεις του Ιουλίου του 2022, αποκαλύφθηκε πέραν όλων των άλλων, ότι το πρώην αφεντικό της UBER και οι συνεργάτες του, χρησιμοποίησαν τις βίαιες διαδηλώσεις και τα περιστατικά επιθέσεων κατά οδηγών και του στόλου της εταιρείας, προκειμένου να προωθήσουν την εταιρεία και να κερδίσουν μεγαλύτερη συμπάθεια και υποστήριξη από την κοινή γνώμη, αλλά και με στόχο η εταιρεία να εκμεταλλευθεί την κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης για να αποσπάσει υποχωρήσεις από τις αρχές. Σας θυμίζει κάτι;

 

Ρόδος, 5 Μαίου 2023

Δημήτρης Γάκης

Φωτογραφικό υλικό

Προτάσεις Verena

Αγαπητοί φίλοι, Ο κ. Χατζημάρκος με την παρακάτω επονομασθείσα «διακήρυξη» του μας προκαλεί...
Μπορεί να κάνει σήμερα τον ανήξερο ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξης Κολιάδης όμως στην συνεδρίαση του...
Χθες ομόφωνα το περιφερειακό συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου αποφάσισε και ζητά την μείωση των ελαφιών στη...
Αρχισαν τα...γαλλικά στο νέο δημοτικό συμβούλιο Ρόδου πολύ νωρίτερα απ ότι αναμενόταν!....Σε μια...