Απο χθες ακουγόταν οτι σήμερα επρόκειτο να σφραγιστεί το τραμπολίνο, ενα τοπόσημο της παραλιακής Ρόδου απο το Λιμεναρχείο κατόπιν εισαγγελικής εντολής επειδή έχει κριθεί οτι είναι επικίνδυνο. Μάλιστα έγινε γνωστό οτι η Λιμενάρχης έψαχνε ταμπέλα σχετική για να την τοποθετήσει και να προειδοποιεί...Αργά το μεσημέρι όπως έγραψε η εφημερίδα Δημοκρατική έκλεισε ο χώρος ο οποίος έχει να συντηρηθεί, τα θεμέλια, απο το 2004. Μετά απο κάποια ώρα νεαροί λουόμενοι όπως αναφέρει η Ροδιακή αγνόησαν την απαγόρευση και τις ταμπέλες και άρχισε ξανά η λειτουργία του...</p>
Το 2004, επι νομαρχίας Μαχαιρίδη, το τραμπολίνο ήταν και πάλι σε άθλια κατάσταση. Ο τότε ατνινομάρχης δημόσιων έργων Στάθης Κουσουρνάς εψαξε να βρει σε ποιο φορέα ανήκει και τότε, όπως και τώρα και δεν βρέθηκε κανένας να αναλαμβάνει την κυριότητα. Τότε ο κ. Κουσουρνάς - μας τα υπενθύμισε χθες το βράδυ όταν τον ρωτήσαμε- πήγε στον τότε επίτροπο και του είπε οτι επειδή δεν δέχεται ουδείς να το συντηρήσει, αναλαμβάνει η νομαρχία χωρίς να της ανήκει να το συντηρήσει για να μην καταστραφεί η συγκεκριμένη κατασκευή που είναι σήμα κατατεθέν για την κεντρική παραλία της πόλης. Η επίσκεψη αποσκοπούσε στο να μην καταλογιστούν οι δαπάνες στην Νομαρχία. Έγινε μελέτη, ανατέθηκε εργολαβία, ήρθαν υλικά απο Ιταλία και συντηρήθηκε τόσο η θεμελίωση -είναι περιοχή με ρεύματα και η διάβρωση μεγάλη- οσο και η κατασκευή πάνω απο το νερό. Απο τότε πέρασαν 22 χρόνια και το τραμπολίνο αναζητά ακόμη ...ιδιοκτήτη όπως και συντήρηση! Τη λέξη ντροπή προς τα που να την απευθύνω;


