Εκτός home port η Ρόδος...

Διαγράφει  τη Ρόδο από τον χάρτη του home port το υπουργείο Τουρισμού, αδιαφορώντας για την αναγκαιότητα να αναπτυχθεί ο θαλάσσιος τουρισμός στην περιοχή μας και απαξιώνοντας τις προσπάθειες που έχουν γίνει.
Ενώ η Ρόδος είναι η πρώτη περιοχή της χώρας που ξεκίνησε τις προσπάθειες προς την κατεύθυνση αυτή το υπουργείο Τουρισμού όχι τυχαία προφανώς, αφήνει το νησί απ έξω!
Συγκεκριμένα μελέτη που διενήργησαν από κοινού το Κέντρο Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιά και η εταιρεία Nemertis ΕΠΕ για λογαριασμό του υπουργείου Τουρισμού, προκρίνει τον Πειραιά και την Θεσσαλονίκη ως λιμάνια εκκίνησης και τερματισμού κρουαζιέρων.
Η μελέτη, που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης για τις προοπτικές ανάπτυξης του τουρισμού κρουαζιέρας με δυνατότητες βελτίωσης της οικονομικής δραστηριότητας των αντίστοιχων τουριστικών περιοχών, σύμφωνα και με σχετικό δημοσίευμα της  εφ. Καθημερινή  αναφέρει μεταξύ άλλων ότι:
‘’Τα τρία ενδιάμεσα λιμάνια που προτείνονται για νέες επενδύσεις προκειμένου να ωφεληθεί η κρουαζιέρα είναι αυτά της Σαντορίνης, που δέχθηκε πέρυσι 778.057 επιβάτες κρουαζιέρας, της Ρόδου που δέχθηκε 409.991 επιβάτες και του Κατακόλου με 763.966 επιβάτες.
Αντίστοιχα, τα δύο λιμάνια που προτείνονται ως λιμάνια ανάπτυξης για την αφετηρία και τον τερματισμό των κρουαζιερόπλοιων είναι αυτά του Ηρακλείου με 270.020 επιβάτες κρουαζιέρας το 2013 και της Θεσσαλονίκης με 14.585 επιβάτες.
Για την επιλογή των τριών λιμανιών ενδιάμεσων προορισμών χρησιμοποιήθηκαν ως βασικά κριτήρια η θέση τους στην αγορά κρουαζιέρας, η τουριστική ελκυστικότητα της περιοχής, οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, οι ανάγκες για επενδύσεις σε υποδομές, η εθνική στρατηγική για την ανάπτυξη λιμανιών κρουαζιέρας, η άποψη των εμπλεκομένων και ιδίως των αγορών για τις δυνατότητες ανάπτυξης των λιμανιών και η ύπαρξη τοπικής στρατηγικής και προγράμματος ώριμων επενδύσεων.
Σε ότι αφορά στον προσδιορισμό των δύο λιμανιών εκκίνησης, τερματισμού κρουαζιερόπλοιων χρησιμοποιήθηκαν ως βασικά κριτήρια επιλογής η ύπαρξη ενός μεγάλου διεθνούς αεροδρομίου με σημαντικό αριθμό άμεσων διεθνών πτήσεων, η δυνατότητα πρόσβασης με αυτοκίνητο, λεωφορείο ή τρένο, η δυνατότητα πρόσδεσης-αγκυροβόλησης σημαντικού αριθμού μεγάλων πλοίων ή επέκτασης των λιμανιών, οι υφιστάμενες υποδομές εξυπηρέτησης και διαχείρισης επιβατών και η τουριστική ελκυστικότητα της ευρύτερης περιοχής.
ΠΗΓΗ: ερα ρόδου

Φωτογραφικό υλικό

Προτάσεις Verena

  ΩΡΟΛΟΓΙΟΝ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΑΓΙΑΣ  ΚΑΙ MEΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ 2024 ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ...
Μπορεί να κάνει σήμερα τον ανήξερο ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξης Κολιάδης όμως στην συνεδρίαση του...
Χθες ομόφωνα το περιφερειακό συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου αποφάσισε και ζητά την μείωση των ελαφιών στη...
Αρχισαν τα...γαλλικά στο νέο δημοτικό συμβούλιο Ρόδου πολύ νωρίτερα απ ότι αναμενόταν!....Σε μια...