Τάκης Πότσος: "Αγονη περιοχή" τα μικρά καταστήματα των ΕΛΤΑ και γιαυτό τα λουκετάρουν!

Συνέντευξη Τάκη Πότσου 8 Νοέμβρη 2018 Για το κλείσιμο του Καταστήματος των ΕΛΤΑ Παραδεισίου Με αφορμή τα τελευταία δημοσιεύματα και τη δίκαιη απαίτηση -κινητοποίηση των κατοίκων του χωριού, θεωρούμε ότι είναι αναγκαίο να επισημάνουμε κάποια βασικά πολιτικά ζητήματα για να βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα. Το ταχυδρομείο ούτε κουράστηκε και κλείνει, ούτε αποφάσισε να φύγει μόνο του. Το κλείσιμο του ταχυδρομικού καταστήματος, όπως και τόσων γραφείων υπηρεσιών πρώην ΔΕΚΟ, είναι αποτέλεσμα της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων που υπηρέτησαν πιστά οι κυβερνήσεις όλων των προηγούμενων χρόνων. Αφού πρώτα φρόντισαν να μετοχοποιήσουν τις πρώην ΔΕΚΟ μετατρέποντάς τες σε ανώνυμες εταιρείες και μετά να τις περάσουν στο ΤΑΙΠΕΔ με το πρώτο, δεύτερο και τρίτο μνημόνιο, έρχονται σήμερα να υλοποιήσουν αυτό για το οποίο δεσμεύτηκαν. Η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων συνεχίζεται είτε με συγκυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ είτε με συγκυβερνήσεις ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Μπορεί λοιπόν ο βουλευτής της ΝΔ κ.Κόνσολας που έκανε ερώτηση στη βουλή να είναι κατά των ιδιωτικοποιήσεων, του ΤΑΙΠΕΔ, δηλαδή της πολιτικής του κόμματός του; Μπορεί η Δημοτική και Περιφερειακή Αρχή να στηρίξει τα δίκαια αιτήματα του κόσμου του Παραδεισίου και των γύρω χωριών, όταν ίδιες συνεχίζουν να ιδιωτικοποιούν μια σειρά ακίνητα και υπηρεσίες;Αυτό άλλωστε φάνηκε από την πρόσφατη ψήφιση των τεχνικών προγραμμάτων και των προϋπολογισμών Δήμου και Περιφέρειας. Μπορούν οι τοπικά εκλεγμένοι, τοπικοί και δημοτικοί σύμβουλοι να έρθουν σε αντίθεση με τη πολιτική που στήριξαν άμεσα και έμμεσα στις τοπικές εκλογές , αλλά και σε κοινοβουλευτικό επίπεδο;(ακόμα περιμένουμε την αντίδραση και τις κινητοποιήσεις της πλειοψηφίας του τοπικού συμβουλίου Παραδεισίου για την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου). Μπορούν τα τοπικά στελέχη της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ να κατανοούν το πρόβλημα κι ότι τάχα θα «δώσουν λύση», όταν συνεχίζουν και μάλιστα πιο αποφασιστικά την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων των προηγούμενων κυβερνήσεων; Οι ιδιωτικές εταιρείες θεωρούν τα μικρά καταστήματα των ΕΛΤΑ, ως «άγονη περιοχή», όπως λένε και για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες «άγονη γραμμή», κι επειδή δεν είναι κερδοφόρα θέλουν να τα κλείσουν. Ποιος θα τους εμποδίσει; Εμείς λέμε ότι ο κόσμος πρέπει να δει καθαρά την αιτία του προβλήματος, όπως και όλων των προβλημάτων του. Το κίνημα είναι αυτό που θα τους εμποδίσει όταν έχει στόχο και κατεύθυνση τη μάνα του προβλήματος, που είναι η πολιτική που εφαρμόζεται όλα αυτά τα χρόνια υπέρ του κεφαλαίου και της αύξησης των κερδών του.

Φωτογραφικό υλικό

Προτάσεις Verena

Από την Νέμεσις – Πανελλήνια Ομοσπονδία για το περιβάλλον, τα ζώα, το κυνήγι, εκδόθηκε η ακόλουθη...
Μπορεί να κάνει σήμερα τον ανήξερο ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξης Κολιάδης όμως στην συνεδρίαση του...
Χθες ομόφωνα το περιφερειακό συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου αποφάσισε και ζητά την μείωση των ελαφιών στη...
Αρχισαν τα...γαλλικά στο νέο δημοτικό συμβούλιο Ρόδου πολύ νωρίτερα απ ότι αναμενόταν!....Σε μια...