ΕΠΟΤ- ΗΜΕΡΙΔΑ: «Brand Value |Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ» , Ρόδος, 13/04/24

Δ Ε Λ Τ Ι Ο   Τ Υ Π Ο Υ

Ρόδος 11/04/24

 

Θέμα: Μεγάλο ενδιαφέρον γιατην Ημερίδα με θέμα «BrandValue |Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ» για ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις που διοργανώνει η  ΕΠΟΤ TourismThinkTank (ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ)με συν-διοργανωτή το ΙΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου του Υπουργείου Τουρισμού, στο ΘΕΡΜΑΙ, Σάββατο 13/04/24

 

Μεγάλο το ενδιαφέρον για την Ημερίδα που οργανώνει η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – ΕΠΟΤ TourismThinkTankμε θέμα: «BrandValue|Ψηφιακά Εργαλεία Μάρκετινγκ»  για ξενοδοχεία, τουριστικές επιχειρήσεις και σπουδαστές των τουριστικών σχολών, το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, στη Ρόδο, με συν-διοργανωτή το ΙΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου του Υπουργείου Τουρισμού, στο χώρο της Σχολής στο ΘΕΡΜΑΙ. Η Ημερίδα είναι ανοικτή για το κοινό στο πλαίσιο της προσφοράς εκπαιδευτικής εμπειρίας από τον ΕΠΟΤ.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει διάρκεια 4ώρες, από τις 10.00 έως τις 14.00. Προσέλευση στις 09.30. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας με ηλεκτρονικές εγγραφές στον δεσμό: https://forms.gle/TK7kC1LKjVogyZ4M8.

Για τους συμμετέχοντες που θα παρακολουθήσουν διαδικτυακά, ZoomMeeting: https://us06web.zoom.us/j/83489298942?pwd=b6K4OaTuplnqETY0d4clPpftDCTFEv.1

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: μέλη της ΕΠΟΤ, με μεγάλη εμπειρία στο αντικείμενο:

Η Ξένη Αναστασία Τοανόγλου, MarketingManagerSheratonRhodesResort, θααναπτύξειτα θέματα:

  • Μορφές επικοινωνίας εντυπώσεων επισκεπτών (reviews)
  • Διαχείριση και τρόποι αξιοποίηση τους
  • Ορισμός και αναγνώριση UGC
  • Αξιοποίηση πελατειακού περιεχομένου στα socialmedia

καιο Γιώργος Σκιαδόπουλος eCommerceCategoryManagerSkroutz, θααναπτύξει τα θέματα:

  • Δημιουργώντας την ιδανική ιστοσελίδα
  • Branding & Positioning 
  • Newsletters
  • Best Practises & παραδείγματα στον κλάδο

Απευθύνεται σε στελέχη και ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, τουριστικών επιχειρήσεων, σε νέους επαγγελματίες που αναπτύσσουν την επιχείρησή τους με τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και σε σπουδαστές τουριστικών σχολών.

 

Η ΕΠΟΤ Tourism Think Tank είναι ένας ανεξάρτητος, εθελοντικός, μη κερδοσκοπικός, κοινωφελής οργανισμός που απαρτίζεται από επαγγελματίες, εμπειρογνώμονες και ακαδημαϊκούς και έχει ως αποστολή την διάχυση ιδεών και επιστημονικά τεκμηριωμένων θέσεων, προτάσεις και λύσεις σε θέματα που αφορούν τον κλάδο του τουρισμού και τη επικοινωνία και παρουσίαση τους σε περιφερειακό, εθνικό, διεθνές επίπεδο. Η «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ –  TOURISM THINK TANK»  (ΕΠΟΤ), προσεγγίζει τον τουρισμό ολιστικά με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη των κοινωνιών και επιχειρήσεων σε αρμονία με το περιβάλλον.

Φωτογραφικό υλικό

Προτάσεις Verena

  ΩΡΟΛΟΓΙΟΝ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΑΓΙΑΣ  ΚΑΙ MEΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ 2024 ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ...
Μπορεί να κάνει σήμερα τον ανήξερο ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξης Κολιάδης όμως στην συνεδρίαση του...
Χθες ομόφωνα το περιφερειακό συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου αποφάσισε και ζητά την μείωση των ελαφιών στη...
Αρχισαν τα...γαλλικά στο νέο δημοτικό συμβούλιο Ρόδου πολύ νωρίτερα απ ότι αναμενόταν!....Σε μια...